Nabídka kompletního servisu PRO, tedy PRO PROfesionální PROdej ve Vaší prodejně suvenýrů.
Že nemáte prodejnu, ale jen pár magnetek na pokladně? To vůbec nevadí, i to se dá zlepšit a prodávat víc.
Máte ve vašem zámku, hradě, muzeu či jiném objektu, na starost všechno a už Vám nezbývá kapacita na řešení Vaší prodejny se suvenýry a přitom by jste rádi upravili nabídku, prodávali produkty, které Váš objekt více vystihují a měli větší obrat?
Stále Vám chodí nabídky na magnetku, pohlednici, zvoneček, klíčenku ... a Vy nevíte kde Vám hlava stojí, protože máte opravdu jiné důležité úkoly?
Je to tak? Pokud ano, nabízím Vám řešení.
Jednoduše se Vám o prodejnu postarám komplexně.
S čím mohu pomoci?
⇒ Zrevidujeme stávající nabídku, vybereme ty vhodné a vyřadíme ty ostatní.
⇒ Udělám návrh na nové suvenýry, nebo redesign stávajících.
⇒ Zajistím výrobu, nákup, dohody s regionálními dodavateli na přímý nebo konsignační prodej.
⇒ Postarám se o sklad, vyřeším konsignace i reklamace.
⇒ Vyřídím za Vás všechny emaily s nabídkami na suvenýry, co Vám příjdou, stačí přeposlat.
⇒ Pomůžu s marketingem, správnou prezentací zboží i doplňkovým sortimentem jako jsou například tašky, sáčky a další obaly na odnos zboží.
-
Sortiment
⇒ Vyberu vhodný sortiment na doplnění stávajícího. Samozřejmostí jsou turistické sběratelské předměty, pohledy, magnetky, klíčenky. Zaměříme se i na regionální produkty a v neposlední řadě na Váš merchdesign, tedy předměty, které budou stotožněné s Vaším objektem a návštěvník si tak prodlouží zážitek z návštěvy.
⇒ Cílem bude vytvořit takovou nabídku, aby návštěvníci měli chuť si nakoupit, našli dárek pro své blízké, produkty je bavili, našli i jiné věci, než má každý druhý zámek nebo TIC, aby našli i věci praktické a takové, co se jim mohou na výletě hodit.
-
Prodej
⇒ Podívám se na Váš obchod, zvážím možnosti správné prezentace zboží, udělám návrh na změny.
⇒ Proškolím obsluhu, aby věděla co prodává a jak zboží správně prezentovat zákazníkovi.
-
Evidence, zásobování
⇒ Zajistím průběžné zásobování. Vedení skladové evidence ve Vašem systému - naskladňování zboží, kontrolní inventury.
⇒ Zboží dovezu, připravím na prodej tzn: označím prodejním kódem (EAN), zabalím do prodejních obalů atd.
⇒ Pokud nemáte vyřešenou skladovou evidenci, pokladní systém a pod. mohu poradit i s tím. Výběr vhodného systému, jeho nastavení, propojení s dalšími systémy.
Jak to funguje
⇒ Jednoduše. Potkáme se a probereme možnosti. Najdeme kombinaci mých služeb pro Váš obchod tak, aby Vám to vyhovovalo.
⇒ Veškeré produkty a případné služby k nim (např. grafické práce), fakturují dodavatelé přímo na Vás. Nakupujete tedy za jejich ceny a nic se nepřefakturovává.
⇒ Spolu se dohodneme na odměně za mé služby, na kterých se dohodneme, ať už půjde o jednorázovou spolupráci, nebo dlouhodobější. Na základě objednávky od Vás, vystavím fakturu/y.
V praxi
Záleží jen na Vás, jak si spolupráci dohodneme, zda pouze doplníme nějaké produkty, nebo si budete přát služeb více či kompletní servis. První schůzkou se k ničemu nezavazujete a věřím, že najdeme způsob, jak Vám ubrat starostí a zvýšit příjem z prodeje suvenýrů.
Nejlepší bude, když si vezmete svůj diář, zavoláte mi a najdeme termín setkání. Přijedu za Vámi. Není podstatné, zda máte obchůdek, nebo prodáváte jen turistické předměty na pokladně.
Požádejte mě o přístupové heslo: 606428328, nebo jsemmagical@gmail.com